Familie in aankomst! :) - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Amanda Laat - WaarBenJij.nu Familie in aankomst! :) - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Amanda Laat - WaarBenJij.nu

Familie in aankomst! :)

Door: Amanda

Blijf op de hoogte en volg Amanda

30 Maart 2013 | Hongarije, Boedapest

Heeey!

Nu al een reisverslag van Amanda? haha ja dat klopt, goed gezien! Ik ga namelijk straks mama van het vliegveld halen! Ze komt hier gezellig de paasdagen vieren! :) En tja dan heb ik natuurlijk geen tijd om morgenavond een blog te schrijven, vandaar dat jullie nu al mijn blog kunnen lezen. Helaas ook hier maar 6 graden en bewolkt, maar in ieder geval geen witte Pasen haha!

Donderdag heb ik goed nieuws gekregen op het werk! Contract is met 3 maanden verlengd dus ik mag nu sowieso tot 2 september blijven! :)
Jaja tot 2 september mag ik jullie elke week verblijden met een blog uit Boedapest haha! Ik houd jullie natuurlijk op de hoogte van wat ik hier allemaal meemaak!

Woensdagavond ben ik met Teodora uiteten geweest. Teodora had een kortingsbon van een restaurant dat zich op nummer 78 in de Vaci Utca straat moest bevinden. Op dat nummer was inderdaad een restaurant maar niet het restaurant wat op het kaartje stond. Wat bleek, dat restaurant was weg en dit restaurant was er voor in de plaats gekomen. Maar ach, dat restaurant zag er ook heel gezellig uit met al die takken met paaseitjes , dus een poging gewaagd :) Het eten was ook lekker! En we kregen zelfs een gratis toetje haha! Leek een beetje op een Nederlandse tompouce, jammie! Teodora was alleen wat minder blij dat ze 4 euro voor een water moest betalen haha. Zelfs mijn cola en thee waren goedkoper. Het was blijkbaar heel '' speciaal'' water haha.

Donderdagavond had ik een afscheidsfeestje van Renée. Het was bij Bhe, meisje uit Californië, thuis. Waren veel mensen aanwezig en was gezellig :) Een Italiaans meisje had pizza gebakken, heel erg lekker. Teodora was er ook en die gaat vandaag naar huis dus daar heb ik afscheid van moeten nemen helaas. Maar ze woont in Servië dus wie weet dat ik een keer een weekend daar heen ga :) Is geloof ik niet al te ver vanaf Boedapest met de trein.

Gisteravond ben ik met Renée naar de Choco Bar geweest! Hele leuke bar en heeeeeeeeel veel chocolade haha! Was moeilijk om een keuze te maken uit zoveel verschillende soorten chocomel, maar uiteindelijk zijn we gegaan voor de witte chocolademelk met marshmallows erin :) Een aanrader, was echt smullen :)

De flat is schoongemaakt, mama kan arriveren! Ik ga zo nog even de laatste boodschapjes doen, bij Kino een warme chocolademelk drinken en dan op naar het vliegveld om mama op te halen! :)

Bij deze: Iedereen een heel fijn paasweekend!

Liefs,
















  • 30 Maart 2013 - 18:32

    Vivian:

    Heej Amanda,

    Wat leuk dat je moeder gezellig pasen komt vieren in Budapest. Heel veel plezier en fijne paasdagen!

    xxx Vivian

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amanda

Actief sinds 24 Nov. 2012
Verslag gelezen: 469
Totaal aantal bezoekers 67503

Voorgaande reizen:

29 November 2012 - 02 September 2013

Werken in Boedapest

Landen bezocht: