Smullen maar! - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Amanda Laat - WaarBenJij.nu Smullen maar! - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Amanda Laat - WaarBenJij.nu

Smullen maar!

Door: Amanda

Blijf op de hoogte en volg Amanda

10 Maart 2013 | Hongarije, Boedapest

Jó napot!

Allemaal een goede werkweek en een fijn weekend erop zitten?
Geniet nog even van een paar uurtjes weekend! ( doe ik ook haha)

De werkweek is weer goed verlopen. 's avonds rustig aan gedaan, tv programma's teruggekeken, boek gelezen, geskypt etc. Sorry iets spannender kan ik jullie niet vertellen over deze 4 dagen :P Maar jullie zullen vast jaloers worden als ik vertel wat ik vrijdagavond heb gedaan! haha, ik denk dat jullie dat ook wel kunnen raden??

Ik ben vrijdagavond gelijk uit het werk naar de Spa geweest! ( goed geraden?). Mijn hippe roze badmuts op en zwemmen maar ( ja wat dachten jullie dan, dat ik daar kom om te relaxen?? :P). Ik heb 1.5 kilometer gezwommen en TOEN pas heb ik nog heerlijk een uurtje gerelaxt:). En geloof me, je slaapt daarna als een roos! :)

Zaterdagochtend vroeg opgestaan om naar de Fair of Hungarian Flavors te gaan. Ik kon me melden als ''press'' ( een man van budapest blog had een ticket voor me geregeld) en jawel, ik stond op de lijst en mocht naar binnen als '' press'' haha. Nou ik kwam letterlijk in een wereld van eten, drinken, nog meer eten en drinken terecht :) Leef je uit! Elk kraampje langsgelopen ( want tja ik zou er maar 1 missen he!!). Alles zag er zo heerlijk uit, proeven maar :) Ze hadden er allerlei soorten kaasjes ( Ik kon ze niet weerstaan, dus heb een bakje gekocht, die nu al op is :P)
Verder hadden ze kraampjes met koekjes, chocolaatjes, worstjes, palinkás, Hongaarse wijnen, bieren en fruitdrankjes. Ook de typische Hongaarse wijn uit Debrecen kon ik niet weerstaan, heerlijk! Ik had de aardbei en de framboos wijn geproefd, en de framboos was toch mijn favoriet! Dus een fles van gekocht :) Ik vond het heel erg leuk, als het goed is, is dit 2 keer in het jaar, dus ik ga maar eens uitvinden wanneer de volgende Fair is :)

Na de Fair nog even naar Mammut, mijn favoriete shoppingmall, geweest. Tja was toch om de hoek van deze Fair :P Dus waarom niet haha. Vanille latte bij Starbucks ( vandaag gaven ze me een stempelkaart, ja die kan ik wel gebruiken :D, ohja ben vandaag dus weer geweest, can't help it). 2 leuke dvd's gekocht, een ultra hip geel hoesje voor mijn metrokaartje ( toch wel handig wil je ervoor zorgen dat je papieren kaartje 3 maanden netjes blijft), sleehakken en 2 nieuwe boeken.

En ik heb een leuk vooruitzicht! Ik ga namelijk donderdagavond tot en met zondag naar Praag met een groep vrienden. Aangezien we 10 uur in de trein moeten zitten, is wat leesvoer niet verkeerd.

Zo dat was het weer. Nu is het tijd voor een filmpje :)

Fijne middag/avond nog!

Liefs
















  • 10 Maart 2013 - 17:42

    Papa:

    alweer een leuk verslag Amanda!! Je hebt het dus al tot "PRESS" geschopt. Kun je misschien in de toekomst zo bij één of nadere nieuwsbulletin verslaggever worden in het buitenland, haha.
    Waar ik me echter wel zorgen over maak is toch de vele lekkernijen die je inneemt. Kennen we je straks nog wel terug? Ik ga hierop niet zitten wachten en heb je inmiddels op de wachtlijst laten plaatsen voor het programma OBESE, je weet maat nooit haha. En ik wil mij dan wel opoffren als personal trainer. Maar als je nu dagelijks 1,5 km baantjes trekt in dat mooie zwembad is het één en ander nog te compenseren. Succes met je trainingen en na afloop dan maar Vanille latte bij Starbucks.
    Veel plezier nog en een goede reis naar Praag.

    Papa en Mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amanda

Actief sinds 24 Nov. 2012
Verslag gelezen: 524
Totaal aantal bezoekers 67501

Voorgaande reizen:

29 November 2012 - 02 September 2013

Werken in Boedapest

Landen bezocht: